сряда, 16 октомври 2013 г.

Панирани парченца авокадо с чеснов сос

Не съм писала от дълго време.
Не че съм спряла да готвя,с трима мъже вкъщи това е невъзможно.
Сега съм се отдала на опитите  с продукти,които не са характерни за нашата трапеза. Говоря конкретно за моята.
Вкъщи обичат традиционната българска кухня . Но пък аз обичам да експериментирам.

Тази рецепта с авокадо е много лесна,бърза и изключително вкусна.
Маслената и нежна консистенция на авокадото се съчетава с хрупкавата панировка по един изключителен начин.
А чесновият сос допълва ястието и му придава страхотен вкус.
 И явно резултатът наистина е невероятен щом и скептично настроеното ми семейство ги хареса и си похапна с удоволствие.


Продукти:
Адаптирано от  http://www.myrecipes.com
 
2 бр. авокадо
4 с.л. брашно
1 ч.ч. галета
2 яйца
щипка сол
черен пипер на вкус

Приготвяне:

Авокадото се обелва и се нарязва по дължина на парченца.Не много тънички,но и да не са много дебели.
 Яйцата се разбиват . Отделно брашното се смесва с щипка сол и мъничко черен пипер.
Парченцата авокадо се потапят първо в брашното,след това в разбитите яйца и накрая в галетата.
Пържат се в нагорещено олио до зачервяване.

Чеснов сос:
1ч.ч.майонеза
1 ч.ч. кисело мляко
1 скилидка чесън
копър ситно нарязан
 сол,черен пипер

Смесват се киселото мляко с майонезата.Добавят се ситно нарязаните  чесън и копър.Добавят се сол и черен пипер на вкус.

 Добър апетит!






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...